VEEL VOORKOMENDE VRAGEN
Als professional is het mogelijk om 24 uur per dag een bestelling te doen bij Dental Concurrent. Wat heb je daarvoor nodig? Registreer je als als klant via het registratieformulier om een account aan te vragen. Bij goedkeuring ontvang je een bevestiging en is het mogelijk om een order te plaatsen in de webshop.
Wat zijn de verzendkosten?
Bij een totale orderwaarde van €100,- of meer wordt de bestelling gratis verzonden. Voor orders onder €100 wordt €6,95 verzendkosten gerekend.
Met welke vervoerder wordt de bestelling verstuurd?
Bestellingen worden met zorg verstuurd via DHL.
Wat is de levertijd van een bestelling?
Normaal gesproken worden bestellingen, die op werkdagen voor 16.00 uur zijn geplaatst dezelfde werkdag nog verzonden. Dat betekent dat de bestelling de volgende dag wordt afgeleverd.
Betalen bij Dental Concurrent is altijd veilig. Voor geregistreerde klanten is het mogelijk om nu te kopen en achteraf te betalen. Voor bestellingen binnen Nederland is het ook mogelijk om te betalen via iDEAL. Zo handel je direct tijdens het bestelproces de betaling af met je eigen bank in een vertrouwde online betaalomgeving.
Bij het verwerken, verpakken en verzenden van alle orders wordt de grootste zorg en aandacht besteed. Desondanks kan het toch voorkomen dat een order niet naar behoren bij jou op de praktijk wordt afgeleverd of dat er iets niet klopt met jouw bestelling. Is dat het geval? Dan zorgen wij voor een snelle afhandeling van jouw klacht of retouren. We vragen wel om daarbij rekening te houden met onderstaande voorwaarden.
Wanneer kan een artikel retour?
- Een artikel kan retour worden gestuurd bij beschadiging.
- Een artikel kan retour worden gestuurd in geval van een onjuiste levering*.
*Er is sprake van een onjuiste levering indien het artikel komt niet overeen met de geplaatste bestelling. Alleen artikelen die in onbeschadigde en originele verpakking, en dus geschikt zijn voor wederverkoop, worden geretourneerd komen voor creditering in aanmerking.
Welke artikelen kunnen niet retour?
- Geneesmiddelen (producten die vallen onder de geneesmiddelen wet).
- Steriele producten (producten die steriel zijn verpakt).
- Artikelen op maat (producten die speciaal voor jou zijn besteld).
Retourvoorwaarden
Altijd vooraf aanmelden, binnen 14 dagen
Retourartikelen dienen altijd vooraf en binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel te zijn aangemeld via het Dental Concurrent Retour Portaal. Via dit portaal kan je via enkele simpele stappen een bestelling retour sturen.
Nooit zelf retourneren
Let op, Dental Concurrent neemt alleen retouren in behandeling die via het Dental Concurrent Retour Portaal worden aangemeld.
Verpakkingsinstructie retourartikelen
Verpak de artikelen in een voor transport geschikte omverpakking op een wijze dat de artikelen onderweg niet kunnen beschadigen.
NEEM CONTACT MET ONS OP
Heb je vragen over onze diensten of wilt je advies over onze producten? Onze klantenservice staat geheel tot je dienst!
Vul dan het contactformulier in en wij nemen snel contact met je op. Of, neem contact met ons op per telefoon of via onderstaand telefoonnummer.